Jak být ladná jako baletka

„Od malička jsem obdivovala tanečnice a toužila po pružnosti těla, jako mají ony,“ svěřuje se blogerka a lifestylová koučka Bára. „Jestli jste jako malé holčičky měly podobné sny a doma před zrcadlem si trénovaly provazy, rozštěpy a placky a teď, v dospělosti, se domníváte, že vašim dívčím snům a zároveň flexibilitě odzvonilo, nebojte, není tomu tak. I přesto, že už netoužíte po růžové tylové sukýnce, můžete si zachovat ohebnost takovu, jako mají tanečnice, a mít ze sebe a svého těla skvělý pocit. Pokud si flexibilitu přejete, můžete ji mít! Chce to jen trochu času, ale 10 kilometrů také neuběhnete napoprvé. Když si ale běhání oblíbíte a věnujete se mu pravidelně, brzy zvládáte maratony. ;) A stejné je to i s protahováním.“

Začně pomalu, krůček po krůčku a nebuďte na sebe příliš přísná. Vnímejte, co vám tělo říká, ale zároveň ho ponoukejte ke stále lepším výkonům. Ono se vám odmění, flexibilitou, zdravím a dobrým pocitem ze sebe samé.

A jak by měl ten pozvolný začátek vypadat? Třeba tak, že se začnete pravidelně protahovat podle Bářina jógového tutorialu.

Články s dalšími tipy si můžete přečíst například zde nebo zde.

Připravila: Kateřina Kuldová

Text, fotky a video: Barbora Sedláková

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.